Monday 14 March 2011

All About Me !!

hello guys..ary ney aku nk cite tentang diri aku..hmph nme aku Aishah bt Gunawan..kwn2 pnggil aku eycah..tp ade yg pnggil aku adik..aku dlahirkan pada 25 July 1991..ha mude lagi gitu..hahaha..aku ney ank bongsu dr 3 owg adk bradik..tp skunk da tnggal 2 owg jew aku ngn akak aku..abg aku da xdew lg..tuhan lbeyh mnyayangi dye kan..yg pergi ttp pergi so abaikan la ye..ish3..skunk ney aku tnggal kat bamboo river cewahh nme nk glamour jew SUNGAI BULOH sudahh..hahaha..majoriti ssape yg add aku kat fb,ms,tagged dan ape jewla yg swaktu dgn nye akan tnye aku ney cine kew mlyu dan aku selalu jawab nepal or kemboja..hahaha..sbnrnye aku da bosan nk jwb soalan yg same lteyh ouhh..ok meyh aku cite ckit asal usul fmly aku..bapak aku asal indonesia..dan mak aku plak chinese muslim..so aku ney mix blood la..ko ada???hahaha..dan hasil dr kedua adunan 2 dapat la aku yg muke ala2 acik ko..hahahaha..aku ney sowg yg happy go lucky..eyh yeke..?iyela kot..hehe..aku ney nk kate manje xdewla manje bak kate fmly aku skaly mngamok mcm singe laa..ish3..aku ney suke ketawe,suke melawak,tp ble ngn bf aku jew aku xmelawak abes serious gitu aku pon tataw npe..kesian dye ble ngn aku jew dye migrain..hahaha..lg1 aku ney kalo ade prob or sedeyh aku akan buat mcm xdew pape aku still bole mlwak lg dpn kwn2 aku tp ble da dok sowg aku bantai mnanges..smpai bnjir bilik aku..hehehe..ape lg aku nk cite eyh ? ha aku skunk keje da..keje bese2 jew halau semut kat kilang gule..kihkihkih..hobi aku mse lapang lpk2 ngn kwn2 aku,tgk movie dan pling aku ske skaly shopping tp tyme ade duit jewla..kalo xdew duit lgsg advance kt mak aku dulu..hehehe..aku ney bab beli barang mmg cerewet abes sape2 yg pnah tmn aku shopping tawu la prangai sbnr aku mst dyeowg akan lteyh gile vavi laa lyn aku..so sape2 yg nk tmn aku shopping pastikan kowg mmpunyai tnage yg mncukupi oke..ha td aku ade sbut psl bf aku kn?yupp aty aku tlah pon dimiliki oleh seseorang..aku syg kat dye sgt2..wlaupun hubungan ktowg ade plbagai masalah tp aku tetap sayang kat dye dan aku kena kuat aku akan anggap sume ney hanye lah ujian utk aku..sesungguhnya Allah selalu mnguji hamba2 yg dye sayangi..dan aku akan bdoa semoga Allah temukan jodoh aku dgn pasanganku ini..AMIN ! cukup la sudah aku menceritakan tentang diri aku ney oke ! kang kowg bce lbeyh2 mnyampah lak ye x..hehehe..k la daaaaaaa..yiiihaaaa..wekkk.. ^,^



No comments:

Post a Comment

About Me