Thursday 10 March 2011

Suke Duka Hari Ney

aktiviti yg aku lakukan ary ney..hMm g fun fair jewla..hehehe..aku g ngn zt,akak aku,abg joy,akak sedare aku,abg alep dan abg aswat..best gile siott..sbb aku dpt maen pmaenan ksukaan aku
DISCOVERY gitu..smpai 2 kaly la aku naek bnde 2..yg abg alep da trun tgn kaky sume mengigil..hahaha..kesian dye..xlme pas2 mood brubah serta merta yg zt gado ngn jimy..ntah la ksian pon ade aku tgk dye..kat jimy pon aku kesian gak..sbb 2 2 pon kawan aku kan..dlm hal ney aku xtawoo sape salah sape betol..aku xske tgk mmbe2 aku ade yg sdeyh lg2 ble ngn aku..aku arap sgt zt ngn jimy x sampai break off..sbb bnde 2 bole bwk brbncang kan..ha bout love aku lak ary ney ntah la kdg2 dye 2 mnyakitkan aty aku betol la..ptg td ttbe anta msg kat aku bharap aku tnggu dye dlm mase setaon..kalo aku baek aty tlg bg dye 2 taon..perghh x bole bla gileerr laerwww..dlm mase staon 2 pon aku rase nk maty mcm2 aku kne tnggung kne saba kne jge aty aku lg mao mnx 2 taon ka..bole maty cptt aku..huh..pape pon aku da nekad dlm mase staon still xdew pape prubahan aku akn angkat kaky laa..tyme 2 nk x nk aku kne 3me..aku kne kuat..aku kne lpekn sume..i cant do it..!!aku tataw la npe ttbe dye ckp cm2..mst dye da baek blik ngn ____!!arghh srabot laa..ya allah aku syg kat dye..tolong la buang perasaan buruk aku ney pada dye..adoii..

No comments:

Post a Comment

About Me