Monday 7 March 2011

Y ALWAYS LIKE DIZ !!

Aku semakin tak faham dgn perangai ko..ape yg ko nk dlm idop aku sbenarnye??semalam aku anta msg ko off fon..pas2 bile aku tnye tadi ko tnye aku blik mcm mane aku tawu yg ko off fon mesti sbb aku kol ko semalam pas2 xdapat dan ko kate kenape aku kol ko kalo aku tawoo wife ko ade kat uma..ya allah mcm snapang yg mlepaskan peluru ko tuduh aku..nape selalu mcm ney..sumpah aku kate aku menyesal sangat kenal ko..dulu ko xpnh layan aku macam ney semenjak aku dapat tawu wife ko da brubah ko mule dingin ngn aku..hari2 aku sedeyh..hari2 aku makan aty dgn perangai ko..samapi bile aku nk btahan??ko hnye akn carik aku ble dye takde dgn ko..bile aku nk bncang ko kate aku yg brubah..aku da bole nampak sume nye dr skunk andai d beri plihan antre aku ngn dye yg ko akn pilih dye tapi aku tak tawu kenape aku mst nk jgk bertahan dgn sume ney..mngkin dsbbkn aku trlalu syg kat ko..ya allah kuat kan lah hambe mu ini..u always do d mistake..plz i have no idea thinking ..d tyme it's cominggg..T_T

No comments:

Post a Comment

About Me